i v Lovosicích mají 100% "íčko"

INFORMAČNÍ CENTRUM VÝRAZNĚ ZABODOVALO

V minulých dnech bylo v Informačním centru Lovosice agenturou Ipsos ve spolupráci s agenturou CzechTourism provedeno hodnocení kvality služeb pomocí metody Mystery Shopping. Výsledek je vynikající – „íčko“ dostalo 100 procent….
V minulých dnech bylo v Informačním centru Lovosice agenturou Ipsos ve spolupráci s agenturou CzechTourism provedeno  hodnocení kvality služeb pomocí metody Mystery Shopping. Výsledek je vynikající – „íčko“ dostalo 100 procent.

Centrum bylo hodnoceno z pohledu běžného zákazníka, hodnoty od 0%-100% vyjadřují kvalitu obsluhy. Do celkového hodnocení vstoupilo několik parametrů: značení IC, upravenost exteriéru, vybavení interiéru, první dojem zákazníka z návštěvy, výkon pracovníka a celkový subjektivní dojem klienta z návštěvy informačního centra.

„Jednalo se o první výsledek kontroly. Smysl a hodnota systému Mystery Shopping je však zejména v opakování návštěv a systematickém sledování, ze kterých pak plynou lepší závěry pro zkvalitnění služeb. U jednotlivé návštěvy je vždy možné, že výsledek je ovlivněn náhodnou indispozicí, únavou, přetížením a podobně,“ stojí ve zprávě hodnotící agentury Ipsos.

Tiskovou zprávu připravil 19. září 2012 Radim Tuček, mediální zástupce Města Lovosice

Red

Red